Puck Blom

Bewustwordingscampagne over de veelzijdigheid van zeewier
HET NIEUWE GROEN
De Zeeuwse Zeewierhandel wil het antwoord zijn op de vraag wat een verantwoord alternatief is voor de intensieve landbouw en de overconsumptie van landbouw naar waterbouw. Daartoe wil het bedrijf zeewier meer en breder bekendheid geven door verschillende doelgroepen (duurzame bedrijven, restaurants, consumenten en overheid) bewust te maken van zeewier als duurzaam alternatief en het imago van het product zeewier verbeteren.
Dit gebeurt in een pop-up store waar doelgroepen Het nieuwe Groen kunnen ervaren via producten die uit zeewier bestaan. Denk hierbij aan een wandkleed, kleding van zeewierdraad, huidverzorgingsproducten en zeewier snacks. Ook liggen er fotoboeken en er is een video te zien. Aanvullend wordt de bewustwordingcampagne ondersteund door posters, de website en sociale media.





Portfolio
Studenten projecten 2024
Bekijk de afstudeerprojecten van onze 2024 afgestudeerden.